Chiar și acest titlu conține un adjectiv. Dar nu trebuie să ne speriem. În rândurile ce urmează voi încerca să vă deschid un pic ochii asupra tendințelor în care se îndreaptă domeniul jocurilor de noroc din România și nu numai.
Marketing-ul funcționează la cote maxime în secolul XXI, iar, de când cu rețelele de socializare, aproape că nu mai găsim ofertă fără adjectiv. Iată și câteva exemple, pe care cu siguranță le întâlnim în viața de zi cu zi:
- Ia-ți o casă cu acest credit rapid!
- Medicamentul X vindecă instant durerea
- Trăiește o experiență unică la volanul acestei mașini
- Îți oferim cinci cote excelente la aceste meciuri
Acum, ce ar fi să judecăm logic ultimul exemplu. “Îți oferim cinci cote excelente la aceste meciuri”. Cum adică? Doar timpul va decide dacă aceste cote sunt excelente sau nu. Practic, dacă toate vor pica, atunci cotele excelente s-au transformat în cote jenante.
Așadar, nu trebuie să ne luăm niciodată după adjectivele pe care le auzim la televizor sau le vedem în feed. Sfatul meu este să analizăm atent și să tragem singuri concluziile pentru fiecare ofertă pe care o avem în față. Rolul principal al marketing-ului este acela de a ne oferi senzația iluzorie că totul este în regulă. Merită să citiți și articolul Singurul sfat de care avem nevoie pentru a câștiga la pariuri sportive